تبادل آگاهی

هدف اصلی ما همه گیر شدن اطلاعات است

هدف اصلی ما همه گیر شدن اطلاعات است

تبادل آگاهی

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست،
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود،
صحنه پیوسته بجاست،
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است


برای موفقیت در تجارت نتورک مارکتینگ ، جلسه هر فرد با خودش ، موثرترین جلسه اوست. تا روی کار خودش تمرکز کند و بپرسد: «الان در کجای این کار قرار دارم؟»

 هشت دلیل برای شکست افراد در این حرفه وجود دارد :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۲۰
محمد سجاد حقیری


اعتماد ب نفس مهارتی است ک انسان میتوند با کمک آن دستاوردهای زیادی ب دست بیاورد ,

برای بالا بردن این مهارت...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۲
محمد سجاد حقیری


داستانی ک میخوانید داستانی ساده برای درک درگیری با مسائل است...

ﺍﺳﺘﺎﺩﻱ ﺩﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﻼﺱ ﺩﺭﺱ، ﻟﻴﻮﺍﻧﻲ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺑﺪﺳﺖ

ﮔﺮﻓﺖ.ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﮔﺮﻓﺖ ﻫﻤﻪ ﺑﺒﻴﻨﻨﺪ. ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺷﺎﮔﺮﺩﺍﻥ ﭘﺮﺳﻴﺪ

ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺷﻤﺎ ﻭﺯﻥ ﺍﻳﻦ ﻟﻴﻮﺍﻥ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﺳﺖ؟

ﺷﺎﮔﺮﺩﺍﻥ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻴﻢ.

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ:ﻣﻦ ﻫﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻭﺯﻥ ﮐﺮﺩﻥ ﻧﻤﻲﺩﺍﻧﻢ ﺩﻗﻴﻘﺎً ﻭﺯﻧﺶ

ﭼﻘﺪﺭﺍﺳﺖ.ﺍﻣﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ: ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﻟﻴﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺭﺍ

ﭼﻨﺪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﻃﻮﺭﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻡ،ﭼﻪ ﺍﺗﻔﺎﻗﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪاﻓﺘﺎﺩ؟

ﺷﺎﮔﺮﺩﺍﻥ ﮔﻔﺘﻨﺪ

ﻫﻴﭻ ﺍﺗﻔﺎﻗﻲ

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﭘﺮﺳﻴﺪ:ﺧﺐ،ﺍﮔﺮ ﻳﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﻤﻴﻦ ﻃﻮﺭ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ،

ﭼﻪ؟

ﻳﮑﻲ ﺍﺯ ﺷﺎﮔﺮﺩﺍﻥ ﮔﻔﺖ:ﺩﺳﺖ ﺗﺎﻥ ﺩﺭﺩ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﺩ.

ﺣﻖ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ.ﺣﺎﻻ ﺍﮔﺮ ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ؟

ﺷﺎﮔﺮﺩ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﮔﻔﺖ:ﺩﺳﺖ ﺗﺎﻥ ﺑﻲ ﺣﺲ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ .ﻋﻀﻼﺕ

ﺗﺤﺖ ﻓﺸﺎﺭ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻧﺪ ﻭ ﻓﻠﺞ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪﻭﮐﺎﺭﺗﺎﻥ ﺑﻪ

ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺸﻴﺪ!

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ

ﺩﺭﺳﺖ ﺍﺳﺖ.ﻭﻟﻲ ﺁﻳﺎ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﺪﺕ ﻭﺯﻥ ﻟﻴﻮﺍﻥ

ﺗﻐﻴﻴﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻧﺪ:ﻧﻪ

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ:

ﺩﻗﻴﻘﺎً! ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﻴﻦ ﺍﺳﺖ،اﮔﺮ

ﺁﻧﻬﺎﺭﺍ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺗﺎﻥ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻳﺪ، ﺍﺷﮑﺎﻟﻲ ﻧﺪﺍﺭﺩ

ﺍﮔﺮﻣﺪﺕ ﻃﻮﻻﻧﻲ ﺗﺮﻱ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻴﺪ

ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺁﻣﺪ.ﺍﮔﺮ

ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻧﮕﻪ ﺷﺎﻥ ﺩﺍﺭﻳﺪ

ﻓﻠﺞ ﺗﺎﻥ ﻣﻲ ﮐﻨﻨﺪو ﺩﻳﮕﺮ ﻗﺎﺩﺭ

ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﺎﺭﻱ ﻧﺨﻮﺍﻫﻴﺪ ﺑﻮﺩ.


√…ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻦ، ﻳﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪﻟﻴﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺭﺍﻫﻤﻴﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺯﻣﻴﻦ

ﺑﮕﺬﺍﺭﻱ

ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳت...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۵۹
محمد سجاد حقیری

در یک شرکت بازاریابی شبکه ای، یک توزیع­ کننده (بازاریاب) محصولات شرکت را به صورت عمده خریداری کرده و به طور خرده فروشی، به دور از یک مکان ثابت تجاری، به مصرف­ کننده نهایی می فروشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۰۷
محمد سجاد حقیری

کشیش "مارک یارنل" مقیم یک شهر کوچک در ایالت تگزاس، به علت ورشکستگی در حال از دست دادن تمام دارایی و اموال و حتی خانه و اتومبیل شخصی خود بود. او بدنبال راهی بود تا بتواند خود را از این وضع هولناک برهاند، که توسط یکی از دوستان خود با 
بازاریابی شبکه ای آشنا شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۵۵
محمد سجاد حقیری


مقاومت در برابر تغییر ((اینرسی پارادایم))

اساسی ترین حقیقت زندگی در دنیای امروز ما تغییر است. این یک قانون است که مردم تمایلی به تغییر ندارند. ما در مقابل تغییر مقاومت می کنیم و دوست داریم کارهایی را انجام دهیم که به وسیله بیشتر مردم پذیرفته شده است. این طبیعت انسان است.

مردم عموما از چیزهایی که ممکن است موجب ایجاد تغییر شوند ، و یا در مورد آن ناآگاه باشند می ترسند. ترس از تغییر موجب به استهزا گرفتن بزرگانی چون کریستوفر کلمب، لوئی پاستور، توماس ادیسون و آلبرت انیشتین شده است. مثالهای دیگری از نحوه تاثیر ترس بر فرآیند پیشرفت وجود دارد.

در اوایل دهه 1960 ، دادن حق امتیاز تجاری (Franchising) یک فناوری انقلابی جدید در تجارت بود و با مقاومت روبرو شد. مجلات و روزنامه ها نوشتند که این یک روش کلاهبرداری و دزدی است. داستان مردمی که تمام زندگی خود را با این روش از دست داده بودند در همه جا شنیده می شد. حرکتی بسیار قوی برای غیرقانونی کردن این روش وجود داشت. در حقیقت این روش با 11 رای در کنگره از غیرقانونی شدن رها شد.

امروزه چیزی که حیله تجاری نامیده می شد بیش از 34 درصد خرده فروشی را در آمریکای شمالی تشکیل می دهد و نزدیک 800 میلیون دلار کالا و خدمات از این طریق ارائه می شود. هر صنعتی همانند این مورد به تدریج کامل می شود. در دهه 1970 ماساژورها به عنوان آدمهای شارلاتان به حساب می آمدند، بازار سهام مشکوک و نوعی از قمار شناخته شد و اولین روزنامه در America British North به نام Public Accurance (سال 1960) به وسیله مسئولان ایالت ماساچوست توقیف شد. در حال حاضر ما تقریباً نمی توانیم بدون وجود این صنایع کارهای خود را انجام دهیم.

 

پیشتازان این صنعت

همانند تمام مفاهیم قدرتمند ، بازاریابی شبکه ای نیز به دلیل فقدان درک کافی ، با مقاومت روبرو شده است. هیچ رازی در مورد بازاریابی شبکه ای وجود ندارد. این فقط یک روش دیگر فروش و پخش محصولات است. بازاریابی شبکه ای تنها 50 سال سن دارد. و در اوایل دهه 1940 شرکتی به نام California Vitamins دریافت که تمام نمایندگان جدید فروش آنها دوستان و یا خانواده نیروهای فعلی آنها هستند. اولین دلیل این قضیه آن بود که آنها محصول را به قیمت عمده می خواستند . آنها همچنین دریافتند که ایجاد نیروی فروش متشکل از تعداد زیادی از افراد که محصول کمی می فروشند آسانتر از یافتن چند فوق ستاره است که می توانند تعداد زیادی محصول را به فروش برسانند.


بنابراین آنها این دو ایده را با هم ترکیب کرده و یک ساختار فروش مبتنی بر پاداش را طراحی نموند که نیروهای فروش آنها را تشویق می کرد تا از میان مشتریان راضی، نمایندگان فروش جدیدی را به شرکت معرفی نمایند. بسیاری از این نمایندگان جدید دوست و یا فامیل فروشندگان قبلی بوده و آنها نیز به نوبه خود این حق را داشتند که محصولات و این حالت نمایندگی را به دیگران معرفی نمایند و بدین ترتیب شبکه فروش به طور تصاعدی رشد می کرد. شرکت برای فروش محصولات خود توسط کل شبکه فروش یک فرد به او پاداش می داد. بدین ترتیب بازاریابی شبکه ای متولد شد. چند سال بعد این شرکت نام خود را به Nutralite Food Supplement Corporations تغییر داد.

در سال 1956 Nutralite به وسیله دکتر Shaklee Forrest به این بازاریابی شبکه ای پیوست تا شبکه فروش گسترده تری برای محصولات غذایی به دست آورد.

کمی بعد در سال 1959 دو تن از پخش کنندگان قبلی Nutralite به نامهای Rich Devos و Jay Van Andel شرکت Amway را با عنوان روش آمریکایی برای فروش محصولات (American Way of marketing products) تاسیس نمودند. همانند بسیاری از جهشهای ابتکاری، توسعه بازاریابی شبکه ای واقعی یک تصادف بود.

سوء استفاده از رشد تصاعدی برای سالها در مورد بازاریابی شبکه ای صورت گرفته و امروزه نیز ابعاد آن کاملاً شناخته شده نیست. یکی از اولین سوء استفاده ها از مفهوم رشد تصاعدی برای کسب درآمد، جنون نامه نگاری زنجیره ای (letter craze chain) بود که بعد از جنگ جهانی اول آمریکا را در بر گرفت. این نامه ها قول درآمد بالا را در صورت فرستادن ده سنت یا یک دلار به شخصی که در ته زنجیره قرار داشت می داد.

در سال 1974 سناتور Walter Mondale اعلام کرد که چنین شرکتهایی بزرگترین عامل فریب مشتری در سطح ملی هستند.

مراجع قانونگذاری سریعاً اقدام به جمع آوری چنین سوء استفاده هایی نمودند. در اواسط1970 Federal Trade Commission و مراجع قانونی دیگر در سرتاسر آمریکا بدون درک روشن از استفاده قانونی از بازاریابی شبکه ای توجه خود را به سمت تمام شرکتهای بازاریابی شبکه ای معطوف نمودند. در سال 1975 ، FTC بر علیه Amway اعلام جرم نمود و بیان داشت که این شرکت یک طرح هرمی است و با عدم ارائه محصولات خود در خرده فروشی ها از انجام تجارت جلوگیری می کند.

Amway در طول چهار سال و با هزینه کردن مبلغی بالغ بر میلیونها دلار (به شکل قانونی) توانست خود را تبرئه کند. در سال 1979 FTC (Federal Trade Commission) اعلام کرد کهAmway  یک ساختار هرمی نیست و درآمد آن حاصل از فروش محصولات می باشد.

همچنین بازاریابی شبکه ای را به عنوان یک روش قانونی و موثر برای پخش محصولات به رسمیت شناخت. بازاریابی شبکه ای در دهه بعدی به شکل انفجاری رشد کرد.

باکیلیک بر روی لینک زیر به کانال تبادل آگاهی در تلگرام بپیوندید

Telegram.me/tabadoleagahi

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۴۶
محمد سجاد حقیری

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که ناگزیرازارتباط وبرخورد با دیگران هستیم , مسلم است که هیچ کس قادر نیست بدون کمک ومساعدت وارتباط با دیگران ، نیازهای معمولی خود را برطرف سازد .حال سئوالی که اینجا مطرح می شود این است که چگونه باید با دیگران ارتباط برقرار کنیم وجهت افزایش این ارتباط چه کارهایی باید انجام دهیم یا اینکه چه کارهایی نباید انجام دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۴
محمد سجاد حقیری



لوییز هی درکتاب شفای درون میگه: 

تمام بیماری ها از افکار سرچشمه میگیرند یعنی افکار ما هستند که بیماریها را تولید میکنند:


تیرویید:

وجود بغضی در گلو که ترکیده نمی شود


سرطان:

ناشی از نبخشیدن است


بیماری قند:

بخاطر افسوس گذشته ها را خوردن


سردرد:

انتقاد از خود وترس


زکام:

آشفتگی ذهنی


درد:

نیاز به محبت وآغوش گرم


فشار خون:

مشکل عاطفی دراز مدتی که حل نشده


پس بیاید ذهن مان را بشوییم :


دیگران را ببخشیم 

خودمان را ببخشیم

بدانیم هر کسی در سطح آگاهیش عمل کرده

و بیشتر از این بلد نبوده

حتی خودمان:


گذشته را رها کنیم

لباس شادی به تن کنیم

کارهایی را انجام دهیم که فکر می کنیم از عهده انجام ان برنمی اییم

اﻧﺴﺎن ﮐﻪ ﻏﺮق ﺷﻮد

ﻗﻄﻌﺎً می میرد

ﭼﻪ در درﯾﺎ

ﭼﻪ در رؤﯾﺎ

چه در دروغ

ﭼﻪ در ﮔﻨﺎﻩ

چه در خوشی

چه در قدرت

چه در جهل

چه در انکار 

چه در حسد

چه در بخل

چه در کینه

چه در انتقام

مواظب باشیم غرق ﻧﺸﻮﻳﻢ! انسان بودن، خود به تنهایی یک دین خاص است که پیروان چندانی ندارد

با کیلیک بر روی لینک زیر به کانال تبادل آگاهی در تلگرام بپیوندید

telegram.me/tabadoleagahi

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۴
محمد سجاد حقیری




انکار ابزاری است ک  برای فرار از وقایع ناگوار ذهن از آن استفاده میکند ,

این ابزار کارآمد در بعضی موقع توسط کسانی ک میخواهند از حقایق فرار کنند مورد سواستفاد قرار میگیرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۴۶
محمد سجاد حقیری




حقیقت چیست؟

-آنچه آلوده به اندیشه و تعابیر انسانی نباشد حقیقت است...


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۴۰
محمد سجاد حقیری




عملکرد ضمیر ناخودآگاه   


ضمیر ناخودآگاه در محل استقرار خود از ما محافظت کرده و ما را زنده نگه می دارد. هر چیزی را که در زندگی خود با حواس پنجگانه مان احساس می کنیم ، تمام چیزهایی را که می بینیم، می شنویم، حس می کینم، می چشیم و بو می کنیم برای تحلیل و بررسی های آتی به ذهن فرستاده می شوند و در قسمت ضمیر ناخودآگاه ما ذخیره خواهد شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۵۷
محمد سجاد حقیری


هیج اتفاقی ,اتفاقی, اتفاق نمی افتد!!!    

چیزی ب نام شانس وجود ندارد...

قانون رابطه ی مستقیم ب ما گوشزد میکند که:
زندگی بیرون شما بازتاب زندگی درونی شماست. بین طرز فکر و احساسات درونی شما از یک طرف و عملکرد و تجارب بیرونی شما از طرف دیگر رابطه مستقیم وجود دارد.
رابطه بین پارادایم((علت)) و رویداد((معلول))


تمام رویدادهایی ک بشر در آن دخیل است از یک مدل ذهنی(پارادایم) سر چشمه میگیرد!!!


 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۲۸
محمد سجاد حقیری

سه دانش کاربردی در ارتباطات بر اساس نظریه N.L.P :                                   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۴
محمد سجاد حقیری

زندگی صحنه ی یکتای هنر مندی ماست...
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود...
صحنه پیوسته بجاست...
خرم آن نغمه ک مردم بسپارند ب یاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۵۸
محمد سجاد حقیری